ANASINIFIMIZ 5 VE 6 YAŞ ÇOCUKLARI İÇİN SABAH VE ÖĞLEN GRUBU OLARAK İKİLİ SİSTEMDE EĞİTİM VERMEKTEDİR.ÜÇ ŞUBEMİZ SABAH GRUBUNDA 3 ŞUBEMİZ ÖĞLEN GRUBUNDA OLMAK ÜZERE TOPLAM 6 ŞUBEMİZ BULUNMAKTADIR. ANASINIFIMIZDA VERİLEN EĞİTİMİN İÇERİĞİ AŞAĞIDA BELİRTİLDİĞİ GİBİDİR.
SANAT ÇALIŞMALARI
SERBEST ZAMAN ETKİNLİKLERİ
TÜRKÇE-DİL ETKİNLİKLERİ
ŞARKI
TEKERLEME
BİLMECE
HİKÂYELER
OKUMA-YAZMA HAZIRLIK ÇALIŞMALARI
ÇİZGİ ÇALIŞMALARI
KAVRAM ÇALIŞMAMIZ
FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİ
DENEYLER
MÜZİK-RİTİM ÇALIŞMALARI
OYUN ETKİNLİKLERİ
DRAMA
MATEMATİK
AKIL OYUNLARI
MİLLİ VE MANEVİ DEĞERLER EĞİTİMİ
BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR İLE İLGİLİ ETKİNLİKLER
GÖSTERİLERİMİZ
SERGİLERİMİZ
GEZİLERİMİZ
AİLE KATILIMLARI-AİLE ZİYARETLER
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK
Okul öncesi eğitimin çocuklar, aileler ve toplum açısından birçok faydası vardır. 0-6 yaş arasını kapsayan erken çocukluk dönemi çocuğun en hızlı geliştiği dönemdir. Beyin yapısı ve fonksiyonlarının gelişiminin üçte ikilik bölümü 0-4 yaş arasında tamamlanmaktadır. Erken çocukluk dönemindeki deneyimler beynin çalışma biçimi için belirleyicidir. Yapılan çalışmalar okul öncesi eğitim alan çocuklarda okula devam oranlarının ve okul başarısını daha yüksek olduğunu göstermiştir. Okul öncesi eğitim sosyal ve duygusal gelişim destekleyerek, yetişkinlik döneminde de kişilerin daha üretici ve verimli olmalarını ve sahip oldukları potansiyeli tam olarak kullanmalarını sağlar. Çocukların gelişim özellikleri, bireysel farklılıkları ve yetenekleri göz önüne alan, sağlıklı bir biçimde fiziksel, duygusal, dil, sosyal ve zihinsel yönden gelişimlerini sağlayan, olumlu kişilik temellerinin atıldığı, yaratıcı yönlerinin ortaya çıkarıldığı, çocukların kendilerine güven duymalarının sağlandığı, ebeveyn ve eğitimcilerin etkin olduğu kaliteli bir okul öncesi eğitim programına katılan çocukların diğer çocuklara kıyasla gelecekte okul başarıları daha yüksek, sosyal ve duygusal, sözel, zihinsel ve fiziksel gelişim açısından daha yetkin olduklarını araştırmalar göstermiştir.
Çocuklar okul öncesi eğitim ile sosyal, duygusal fiziksel ve zihinsel birçok beceri kazanır ve geliştirirler. Sosyal olarak paylaşmayı, sıra beklemeyi, kurallara uymayı, karşılıklı konuşmayı, oyun kurmayı, yaşıtları ile çıkan çatışmaları çözmeyi, kendini korumayı ve diğer çocukların haklarına saygı göstermeyi öğrenir. Yemek, uyku, tuvalet gibi öz bakım becerilerini kazanmak, anne-babadan ayrı kalmak duygusal gelişimine katkıda bulunarak kendine güvenini artırır. Anaokullarındaki kesme, yapıştırma, boyama, kalem kullanma gibi faaliyetlerin düzenli olarak yapılması ise çocukların ince motor becerilerini geliştirir. Ayrıcakoşma, zıplama, fırlatma, tırmanma gibi faaliyetlerle de kaba motor fonksiyonlarını kullanırve geliştirir.Anaokulundaki nesneleri eşleştirme, sınıflandırma, ölçme, gözlem yapma ve fikirler üretme gibi çeşitli faaliyetler çocuğun matematik ve bilim becerilerinin gelişmesini sağlar.Canlandırma, taklit ve hayali oyunlar sayesinde hayal gücü gelişir. Arkadaşları ve öğretmenleri ile konuşmak dil becerilerini geliştirir. Kitapları incelemek,boyama ve çizimler yapmak, arkadaşlarına mektup yazmak gibi faaliyetler de dikkat ve konsantrasyonun artmasına ve erken okuma ve yazma yetilerinin gelişmesine yardımcı olur.Anaokulu çocuğun yaratıcı yönlerini ve ilgi alanlarını ortaya çıkarmak açısından da önem taşır.